مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس گفت: امسال علیرغم ناترازی در میزان تولید و مصرف برق سراسری از پیک بار تابستان با کمترین خاموشی عبور خواهیم کرد.

برنامه های برق منطقه ای فارس برای کاهش خاموشی ها در تابستان

به گزارش قدس آنلاین مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای ، توزیع نیروی برق فارس و توزیع نیروی برق شیراز در نشست خبری با اصحاب رسانه حاضر شده و بر عبور سلامت از پیک بار تابستان امسال ، البته با همکاری مشترکین برق صنعتی و کشاورزی در استان فارس تاکید نمودند.

یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس گفت : با وجود افزایش و ثبت رکورد مصرف ۷۲۰۰ مگاواتی در استان فارس ، پیش بینی ما این است که با اجرای برنامه های مدیریت بار بتوانیم این رشد مصرف و ناترازی را بدون ایجاد خاموشی ناخواسته ، مدیریت نمائیم.

رضا سلاحی مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز نیز گفت : با اجرای برنامه های مدیریت بار صنایع و همکاری مشترکین برق خانگی و تجاری که پیش بینی می شود از ۴۵ هزار میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برخوردار شوند ، خواهیم توانست از پیک بار تابستان عبور نمائیم.

حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل توزیع نیروی فارس نیز گفت : مشترکین برق کشاورزی استان که سهم قابل توجهی در مصرف برق استان دارند، بایستی روزانه ۵ ساعت در زمان اوج مصرف برق همکاری نموده و در ۱۹ ساعت دیگر شبانه روز از مصرف برق رایگان برخوردار شوند . همچنین دستگاه های اجرایی استان نیز از ساعت ۱۱ صبح موظف به اجرای برنامه های مدیریت مصرف بار می باشند .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی هاشمی ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام از ابتدای خرداد تمام صنایع و کارخانه های استان فارس را نیمه تعطیل کرده اید برای اینکه فقط خاموشی به مصارف خانگی اعمال نشه.... چرا 4 ماه گرم سال و 4 ماه سرد سال باید صنایع تعطیل بشوند؟ برای این مشکل راه‌حل اساسی پیدا کنید. نباید تولید را تعطیل کرد